Ajuntament de la Roca del Vallès

Borsa de treball de places de Socorrista del Centre Esportiu Municipal (CEM)

20180807O21

12/09/2018 Termini segons el web de l'ens convocant

Concurs de mèrits
Laboral
Subgrup C2 (anterior Grup D)
Cicle formatiu de grau mitjà de tècnic de salvament aquàtic
Es requereix inscripció al Registre Oficial de Professionals de l'Esport de Catalunya (ROPEC) / Nivell B de català
Activitats físiques i esportives

Termini anterior: 02/09/2018 - Jornada de 30 hores setmanals

Anunci de referència PDF Borsa de treball de places de Socorrista del Centre Esportiu Municipal (CEM)
Convocatòria PDF Borsa de treball de places de Socorrista del Centre Esportiu Municipal (CEM) Enllaç a Borsa de treball de places de Socorrista del Centre Esportiu Municipal (CEM)
Bases específiques. Convocatòria PDF Borsa de treball de places de Socorrista del Centre Esportiu Municipal (CEM)
Modificació. Ampliació de termini PDF Borsa de treball de places de Socorrista del Centre Esportiu Municipal (CEM) Enllaç a Borsa de treball de places de Socorrista del Centre Esportiu Municipal (CEM)
Modificació
Tramitació d'urgència
Llista d'admesos i exclosos PDF Borsa de treball de places de Socorrista del Centre Esportiu Municipal (CEM) Enllaç a Borsa de treball de places de Socorrista del Centre Esportiu Municipal (CEM)