Ajuntament de la Roca del Vallès

20180807O23

12/09/2018 - Termini segons el web de l'ens convocant

Sistema de selecció
Concurs o valoració de mèrits
Tipus de personal
Laboral
Grup de titulació o assimilat
Agrupacions professionals
Titulació requerida
Certificat d'estudis primaris
Consergeria / Subaltern, Obres / Manteniment

Termini anterior: 02/09/2018

Web de l'ens convocant
Anunci de referència PDF Borsa de treball de places de Conserge - mantenidor del Centre Esportiu Municipal (CEM)
Bases específiques. Convocatòria PDF Borsa de treball de places de Conserge - mantenidor del Centre Esportiu Municipal (CEM)
Modificació. Ampliació de termini PDF Borsa de treball de places de Conserge - mantenidor del Centre Esportiu Municipal (CEM) Enllaç a Borsa de treball de places de Conserge - mantenidor del Centre Esportiu Municipal (CEM)
Modificació
Tramitació d'urgència
Anul·lació PDF Borsa de treball de places de Conserge - mantenidor del Centre Esportiu Municipal (CEM)

Procés no vigent