Ajuntament de la Roca del Vallès

20180807O25

12/09/2018 - Termini segons el web de l'ens convocant

Sistema de selecció
Concurs o valoració de mèrits
Tipus de personal
Laboral
Grup de titulació o assimilat
Agrupacions professionals
Titulació requerida
Certificat d'estudis primaris
Neteja d'edificis
Observacions

Termini anterior: 02/09/2018

Anunci de referència PDF Borsa de treball de places de Personal de neteja del Centre Esportiu Municipal (CEM)
Convocatòria PDF Borsa de treball de places de Personal de neteja del Centre Esportiu Municipal (CEM) Enllaç a Borsa de treball de places de Personal de neteja del Centre Esportiu Municipal (CEM)
Bases específiques. Convocatòria PDF Borsa de treball de places de Personal de neteja del Centre Esportiu Municipal (CEM)
Modificació. Ampliació de termini PDF Borsa de treball de places de Personal de neteja del Centre Esportiu Municipal (CEM) Enllaç a Borsa de treball de places de Personal de neteja del Centre Esportiu Municipal (CEM)
Modificació
Tramitació d'urgència
Anul·lació PDF Borsa de treball de places de Personal de neteja del Centre Esportiu Municipal (CEM)

Procés no vigent