Ajuntament de Roquetes

1 plaça de Tècnic d'administració general (TAG)

20180820O5
Data de la prova
Concurs oposició
Funcionari
Subgrup A1 (anterior Grup A)
Llicenciat/ada o grau en dret, ciències polítiques, econòmiques, empresarials, intendent mercantil, o actuari
Nivell C1 de català
Administració general, Ciències polítiques, Comerç / Empresa, Dret, Economia
Oferta pública PDF 1 plaça de Tècnic d'administració general (TAG) Enllaç a 1 plaça de Tècnic d'administració general (TAG)
Convocatòria PDF 1 plaça de Tècnic d'administració general (TAG) Enllaç a 1 plaça de Tècnic d'administració general (TAG)
Bases específiques. Convocatòria. Temari PDF 1 plaça de Tècnic d'administració general (TAG) Enllaç a 1 plaça de Tècnic d'administració general (TAG)
Llista d'admesos i exclosos. Tribunal. Data de la prova PDF 1 plaça de Tècnic d'administració general (TAG) Enllaç a 1 plaça de Tècnic d'administració general (TAG)