Ajuntament de Cambrils

Data de la prova
Concurs oposició
Laboral temporal
Agrupacions professionals (anterior Grup E)
Certificat d'escolaritat o equivalent
Nivell A elemental de català / Permís de conduir B
Jardineria, Obres / Manteniment
Convocatòria PDF Borsa de treball de places d'Ajudant d'ofici per a la brigada municipal (ram paleta, electricitat i jardineria) Enllaç a Borsa de treball de places d'Ajudant d'ofici per a la brigada municipal (ram paleta, electricitat i jardineria)
Bases específiques. Convocatòria. Temari PDF Borsa de treball de places d'Ajudant d'ofici per a la brigada municipal (ram paleta, electricitat i jardineria)
Llista d'admesos i exclosos. Tribunal. Data de la prova PDF Borsa de treball de places d'Ajudant d'ofici per a la brigada municipal (ram paleta, electricitat i jardineria) Enllaç a Borsa de treball de places d'Ajudant d'ofici per a la brigada municipal (ram paleta, electricitat i jardineria)