Ajuntament de Cadaqués

Borsa de treball de places d'Agent de la Policia Local (ampliació)

20190211O8
Concurs oposició
Funcionari interí
Subgrup C2 (anterior Grup D)
Educació secundària, graduat escolar, cicle formatiu de grau mitjà, formació professional de primer grau o altre equivalent o superior
Nivell B2 de català / Permís de conduir B
Cossos de seguretat
Bases específiques. Convocatòria. Temari PDF Borsa de treball de places d'Agent de la Policia Local (ampliació) Enllaç a Borsa de treball de places d'Agent de la Policia Local (ampliació)
Llista d'admesos i exclosos PDF Borsa de treball de places d'Agent de la Policia Local (ampliació)