Facebook Twitter Youtube Instagram RSS

Generalitat de Catalunya - Agència de l'Habitatge de Catalunya

1 plaça de Tècnic atenció telefònica al Servei d'Informació, Qualitat de Processos i Atenció Ciutadana de la Direcció Operativa de Coordinació de Sistemes d'Informació i Atenció Ciutadana

Identificador
20190313O51
Expedient
AHC007­-19
Finalització de presentació de sol·licituds
Tipus de personal
Laboral temporal
Grup de titulació o assimilat
C1 - Batxillerat, FP 2n grau, cicles formatius grau superior
Titulació requerida
Titulació BUP/COU/Formació Professional de 2n Grau/Cicle Formatiu de Grau Superior Branca Administrativa
Altres requisits
Nivell C1 de català
Matèries
Administració general, Atenció ciutadana / informació, Recepció / Telefonista
Observacions

Segons els requisits de participació, té prioritat el personal amb vincle preexistent de caràcter fix amb la Generalitat de Catalunya i, excepcionalment, qualsevol persona que tingui la titulació requerida

Web de l'ens convocant
http://territori.gencat.cat/ca/01_departament/transparencia-i-bon-govern/organitzacio/ofertes_treball/
Data de publicació Descripció Més informació
Bases específiques. Convocatòria PDF 1 plaça de Tècnic atenció telefònica al Servei d'Informació, Qualitat de Processos i Atenció Ciutadana de la Direcció Operativa de Coordinació de Sistemes d'Informació i Atenció Ciutadana

Procés no vigent