Diputació de Girona - Xarxa Local de Municipis Gironins (XALOC)

20190205O63
8/2019
Data de la prova
Titulació requerida
Grau o Llicenciatura en dret, ciències polítiques, ciències econòmiques i les que siguin equivalents a efectes professionals a aquestes
Altres requisits
Nivell C1 de català
Administració general, Ciències polítiques, Dret, Economia
Oferta pública PDF 1 plaça de Tècnic superior d'administració general de l'àmbit jurídic (assistència als municipis)
Modificació
Augment en una plaça més
Modificació
Augment en una plaça més
Bases específiques. Convocatòria. Temari PDF 1 plaça de Tècnic superior d'administració general de l'àmbit jurídic (assistència als municipis)
Llista d'admesos i exclosos. Tribunal. Data de la prova PDF 1 plaça de Tècnic superior d'administració general de l'àmbit jurídic (assistència als municipis)
Suspensió PDF 1 plaça de Tècnic superior d'administració general de l'àmbit jurídic (assistència als municipis)
Llista d'admesos i exclosos. Data de la prova PDF 1 plaça de Tècnic superior d'administració general de l'àmbit jurídic (assistència als municipis)
Resolució de la convocatòria PDF 1 plaça de Tècnic superior d'administració general de l'àmbit jurídic (assistència als municipis)

Resolt