Generalitat de Catalunya - Agència de l'Habitatge de Catalunya
2 places de Tècnic d'atenció telefònica al Servei d'Informació, Qualitat de Processos i Atenció Ciutadana
- Identificador
- 20191210O59
- Expedient
- AHC030-19
- Inici de presentació de sol·licituds
- Finalització de presentació de sol·licituds
- Sistema de selecció
- Concurs o valoració de mèrits
- Tipus de personal
- Funcionari interí
- Grup de titulació o assimilat
- C1 - Batxillerat, FP 2n grau, cicles formatius grau superior
- Titulació requerida
- Batxillerat/BUP/COU/Formació Professional de 2n Grau/Cicle Formatiu de Grau Superior en Branca Administrativa
- Altres requisits
- Nivell C1 de català
- Matèries
- Atenció ciutadana / informació
- Observacions
-
Segons els requisits de participació, té prioritat el personal funcionari de la Generalitat de Catalunya i, excepcionalment, qualsevol persona que tingui la titulació requerida
- Web de l'ens convocant
- http://territori.gencat.cat/ca/01_departament/transparencia-i-bon-govern/funcio_publica/acces/ofertes_treball