Facebook Twitter Youtube Instagram RSS

Generalitat de Catalunya - Agència de l'Habitatge de Catalunya

2 places de Tècnic d'atenció telefònica al Servei d'Informació, Qualitat de Processos i Atenció Ciutadana

Identificador
20191210O59
Expedient
AHC030-19
Inici de presentació de sol·licituds
Finalització de presentació de sol·licituds
Sistema de selecció
Concurs o valoració de mèrits
Tipus de personal
Funcionari interí
Grup de titulació o assimilat
C1 - Batxillerat, FP 2n grau, cicles formatius grau superior
Titulació requerida
Batxillerat/BUP/COU/Formació Professional de 2n Grau/Cicle Formatiu de Grau Superior en Branca Administrativa
Altres requisits
Nivell C1 de català
Matèries
Atenció ciutadana / informació
Observacions

Segons els requisits de participació, té prioritat el personal funcionari de la Generalitat de Catalunya i, excepcionalment, qualsevol persona que tingui la titulació requerida

Web de l'ens convocant
http://territori.gencat.cat/ca/01_departament/transparencia-i-bon-govern/funcio_publica/acces/ofertes_treball
Data de publicació Descripció Més informació
Bases específiques. Convocatòria PDF 2 places de Tècnic d'atenció telefònica al Servei d'Informació, Qualitat de Processos i Atenció Ciutadana

Procés no vigent