Ajuntament de Pacs del Penedès

20200224O8
Data de la prova
Sistema de selecció
Concurs o valoració de mèrits
Tipus de personal
Laboral temporal
Grup de titulació o assimilat
Agrupacions professionals
Titulació requerida
Certificat d'escolaritat o estudis primaris
Altres requisits
Permís de conduir B
Obres / Manteniment
Torn reservat

Convocatòria reservada a persones a l'atur

Web de l'ens convocant
Bases específiques. Convocatòria PDF 1 plaça de Peó polivalent en el marc del Programa complementari de millora de l'ocupabilitat 2019 (PFO)
Llista d'admesos i exclosos. Tribunal. Data de la prova PDF 1 plaça de Peó polivalent en el marc del Programa complementari de millora de l'ocupabilitat 2019 (PFO)

Procés no vigent