Ajuntament de Granollers

470.249,00 € IVA inclòs
Missatgeria. Distribució. Transport. Magatzematge. Muntatge i desmuntatge
Accés al Perfil de contractant
Adjudicatari IVA exclòs % IVA inclòs Data adjudicació Data formalització Lot Licitadors
Sociedad Estatal de Corre... 388.635,70 470.249,20 2
Sociedad Estatal de Corre...

Pròrroga per dos anys

Convocatòria de licitació PDF Serveis postals de l'Ajuntament i entitats adscrites (comunicacions administratives i notificacions administratives)
Modificació PDF Serveis postals de l'Ajuntament i entitats adscrites (comunicacions administratives i notificacions administratives)
Suspensió PDF Serveis postals de l'Ajuntament i entitats adscrites (comunicacions administratives i notificacions administratives)
Modificació i nova convocatòria PDF Serveis postals de l'Ajuntament i entitats adscrites (comunicacions administratives i notificacions administratives)
Adjudicació PDF Serveis postals de l'Ajuntament i entitats adscrites (comunicacions administratives i notificacions administratives)
Formalització PDF Serveis postals de l'Ajuntament i entitats adscrites (comunicacions administratives i notificacions administratives)
Formalització de modificació
Data de formalització del contracte
Formalització de pròrroga PDF Serveis postals de l'Ajuntament i entitats adscrites (comunicacions administratives i notificacions administratives)