Ajuntament de Granollers

20210729L7
2021/028 (114/2021/48)
Finalització de presentació de sol·licituds

08/11/2021 14:00 h - Termini anterior: 15/10/2021, 23/09/2021 i 10/09/2021

Missatgeria. Distribució. Transport. Magatzematge. Muntatge i desmuntatge
Convocatòria de licitació PDF Serveis postals de l'Ajuntament i entitats adscrites (comunicacions administratives i notificacions administratives)
Modificació PDF Serveis postals de l'Ajuntament i entitats adscrites (comunicacions administratives i notificacions administratives)
Suspensió PDF Serveis postals de l'Ajuntament i entitats adscrites (comunicacions administratives i notificacions administratives)
Modificació i nova convocatòria PDF Serveis postals de l'Ajuntament i entitats adscrites (comunicacions administratives i notificacions administratives)

Termini tancat