Ajuntament de Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant

20191004L47
17/2019

24/10/2019 14:00 h

Tipus de contracte
Obres
Tipus de procediment
Obert
Import
252.054,23 € IVA exclòs
304.985,62 € IVA inclòs
Altres contractes d'obres
Accés al Perfil de contractant
Adjudicatari IVA exclòs % IVA inclòs Data adjudicació Data formalització Lot Licitadors
Obres i Contractes Penta,... 226.092,64 21 273.572,09 3
Convocatòria de licitació PDF Obres d'execució del projecte bàsic i executiu d'arranjament de la piscina municipal de Masriudoms (segona licitació)
Modificació PDF Obres d'execució del projecte bàsic i executiu d'arranjament de la piscina municipal de Masriudoms (segona licitació)
Adjudicació PDF Obres d'execució del projecte bàsic i executiu d'arranjament de la piscina municipal de Masriudoms (segona licitació)
Formalització PDF Obres d'execució del projecte bàsic i executiu d'arranjament de la piscina municipal de Masriudoms (segona licitació)

Resolt