Ajuntament de Pineda de Mar

Import
136.206,82 € IVA exclòs
164.810,25 € IVA inclòs
Altres contractes d'adquisició o arrendament
Accés al Perfil de contractant
Adjudicatari IVA exclòs % IVA inclòs Data adjudicació Data formalització Lot Licitadors
Gestión Integral de Insta... 98.438,46 21 119.110,54 9
Convocatòria de licitació PDF Subministrament i instal·lació del sistema de climatització, descrit al projecte executiu que acompanya la licitació, a l'edifici municipal de la llar d'infants "Bressol de Mar"
Adjudicació PDF Subministrament i instal·lació del sistema de climatització, descrit al projecte executiu que acompanya la licitació, a l'edifici municipal de la llar d'infants "Bressol de Mar"
Formalització PDF Subministrament i instal·lació del sistema de climatització, descrit al projecte executiu que acompanya la licitació, a l'edifici municipal de la llar d'infants "Bressol de Mar"

Resolt