Departament d'Interior

Resolució
Autonòmic català
Afers socials, Seguretat ciutadana. Defensa. Interior, Sistema econòmic i financer
Resolució INT/3154/2021, de 18 d'octubre, per la qual s'obre convocatòria per a la concessió de subvencions adreçades a municipis amb associació de voluntariat de protecció civil per a l'adquisició d'equipament destinat a l'habilitació de centres d'acollida de persones afectades en emergències (ref. BDNS 591020) PDF Resolució INT/3154/2021, de 18 d'octubre, per la qual s'obre convocatòria per a la concessió de subvencions adreçades a municipis amb associació de voluntariat de protecció civil per a l'adquisició d'equipament destinat a l'habilitació de centres d'acollida de persones afectades en emergències (ref. BDNS 591020) Enllaç a Resolució INT/3154/2021, de 18 d'octubre, per la qual s'obre convocatòria per a la concessió de subvencions adreçades a municipis amb associació de voluntariat de protecció civil per a l'adquisició d'equipament destinat a l'habilitació de centres d'acollida de persones afectades en emergències (ref. BDNS 591020)