Ajuntament de la Roca del Vallès

20210420O7
Data de la prova
Sistema de selecció
Concurs o valoració de mèrits
Tipus de personal
Laboral temporal
Grup de titulació o assimilat
Agrupacions professionals
Titulació requerida
Certificat d'estudis primaris
Altres requisits
Nivell B1 de català
Consergeria / Subaltern
Web de l'ens convocant
Accés al tràmit
Bases específiques. Convocatòria PDF Borsa de treball de places de Conserge - manteniment per al Centre Esportiu Municipal (CEM) Enllaç a Borsa de treball de places de Conserge - manteniment per al Centre Esportiu Municipal (CEM)
Modificació
Es deixa sense efectes la publicació del dia 28/04/2021
Llista d'admesos i exclosos PDF Borsa de treball de places de Conserge - manteniment per al Centre Esportiu Municipal (CEM)
Llista d'admesos i exclosos. Tribunal PDF Borsa de treball de places de Conserge - manteniment per al Centre Esportiu Municipal (CEM)
Llista d'admesos i exclosos. Tribunal. Data de la prova PDF Borsa de treball de places de Conserge - manteniment per al Centre Esportiu Municipal (CEM)
Resolució de la convocatòria PDF Borsa de treball de places de Conserge - manteniment per al Centre Esportiu Municipal (CEM)