Empresa Municipal Mixta d'Aigües de Tarragona, SA (EMATSA)

20220909O42
Data de la prova
Tipus de personal
Laboral temporal
Grup de titulació o assimilat
C2 - ESO, graduat escolar, FP 1r grau, cicles formatius grau mitjà
Titulació requerida
Formació mínima d'ESO, Graduat Escolar o equivalent
Altres requisits
Coneixement del català i del castellà. Permís de conduir B
Obres / Manteniment
Web de l'ens convocant
Accés al tràmit
organitzacio@ematsa.cat
Bases específiques. Convocatòria PDF Borsa de treball de places d'Operari de manteniment de xarxa d'aigua (ampliació)
Llista d'admesos i exclosos PDF Borsa de treball de places d'Operari de manteniment de xarxa d'aigua (ampliació)
Data de la prova PDF Borsa de treball de places d'Operari de manteniment de xarxa d'aigua (ampliació)
Resolució de la convocatòria PDF Borsa de treball de places d'Operari de manteniment de xarxa d'aigua (ampliació)