Consell Comarcal del Vallès Oriental

1 plaça de Tècnic mitjà (Serveis Socials Bàsics de la Llagosta)

20190603O6
Inici de presentació de sol·licituds

18/06/2020 - Termini segons el web de l'ens convocant

Data de la prova
Sistema de selecció
Concurs oposició o valoració de mèrits i prova
Tipus de personal
Laboral
Grup de titulació o assimilat
A2 - Grau universitari (correspondència amb diplomatures)
Titulació requerida
Diplomat/ada o graduat/ada en treball social o diplomat/ada graduat/ada en educació social
Altres requisits
Nivell C de català
Serveis socials
Web de l'ens convocant
Oferta pública PDF 1 plaça de Tècnic mitjà (Serveis Socials Bàsics de la Llagosta) Enllaç a 1 plaça de Tècnic mitjà (Serveis Socials Bàsics de la Llagosta)
Bases específiques. Temari PDF 1 plaça de Tècnic mitjà (Serveis Socials Bàsics de la Llagosta)
Anunci de referència PDF 1 plaça de Tècnic mitjà (Serveis Socials Bàsics de la Llagosta) Enllaç a 1 plaça de Tècnic mitjà (Serveis Socials Bàsics de la Llagosta)
Convocatòria PDF 1 plaça de Tècnic mitjà (Serveis Socials Bàsics de la Llagosta) Enllaç a 1 plaça de Tècnic mitjà (Serveis Socials Bàsics de la Llagosta)
Llista d'admesos i exclosos. Tribunal. Data de la prova PDF 1 plaça de Tècnic mitjà (Serveis Socials Bàsics de la Llagosta) Enllaç a 1 plaça de Tècnic mitjà (Serveis Socials Bàsics de la Llagosta)

Procés no vigent