Ajuntament d'Amposta

1 plaça de Coordinador de l'àrea de Polítiques Actives d'Ocupació (PAO)

20190827O22
Inici de presentació de sol·licituds
Data de la prova
Sistema de selecció
Concurs oposició o valoració de mèrits i prova
Tipus de personal
Funcionari
Grup de titulació o assimilat
A2 - Grau universitari (correspondència amb diplomatures)
Titulació requerida
Llicenciatura, Diplomatura, Grau o equivalent
Altres requisits
Nivell C1 de català
Ocupació / Riscos laborals
Web de l'ens convocant
Oferta pública PDF 1 plaça de Coordinador de l'àrea de Polítiques Actives d'Ocupació (PAO) Enllaç a 1 plaça de Coordinador de l'àrea de Polítiques Actives d'Ocupació (PAO)
Bases específiques. Convocatòria. Temari PDF 1 plaça de Coordinador de l'àrea de Polítiques Actives d'Ocupació (PAO)
Convocatòria PDF 1 plaça de Coordinador de l'àrea de Polítiques Actives d'Ocupació (PAO) Enllaç a 1 plaça de Coordinador de l'àrea de Polítiques Actives d'Ocupació (PAO)
Suspensió PDF 1 plaça de Coordinador de l'àrea de Polítiques Actives d'Ocupació (PAO) Enllaç a 1 plaça de Coordinador de l'àrea de Polítiques Actives d'Ocupació (PAO)
Convocatòria
Continuació del procediment
PDF 1 plaça de Coordinador de l'àrea de Polítiques Actives d'Ocupació (PAO)
Llista d'admesos i exclosos. Tribunal. Data de la prova PDF 1 plaça de Coordinador de l'àrea de Polítiques Actives d'Ocupació (PAO)
Resolució de la convocatòria PDF 1 plaça de Coordinador de l'àrea de Polítiques Actives d'Ocupació (PAO)