Ajuntament de Llançà

20201028S2

05/12/2020 - Data orientativa; si teniu algun dubte, consulteu l'ens convocant

Qui ho pot sol·licitar
Petita i mitjana empresa, Professionals i autònoms
Extraordinaris i urgents, Sector comercial i empresarial
Aprovació inicial PDF Subvencions per a la compra o instal·lació de mesures higièniques i de seguretat als establiments comercials i negocis amb atenció al públic, adquisició de material de protecció d'autònoms i material fungible. Pla de reactivació municipal, any 2020 (COVID-19)

Conté text

Convocatòria
BDNS: 530854
Anunci de referència PDF Subvencions per a la compra o instal·lació de mesures higièniques i de seguretat als establiments comercials i negocis amb atenció al públic, adquisició de material de protecció d'autònoms i material fungible. Pla de reactivació municipal, any 2020 (COVID-19) Enllaç a Subvencions per a la compra o instal·lació de mesures higièniques i de seguretat als establiments comercials i negocis amb atenció al públic, adquisició de material de protecció d'autònoms i material fungible. Pla de reactivació municipal, any 2020 (COVID-19)
Aprovació definitiva PDF Subvencions per a la compra o instal·lació de mesures higièniques i de seguretat als establiments comercials i negocis amb atenció al públic, adquisició de material de protecció d'autònoms i material fungible. Pla de reactivació municipal, any 2020 (COVID-19)

Termini tancat