Ajuntament d'Abrera

2724/2019
Qui ho pot sol·licitar
Ciutadania
Famílies amb fills a càrrec i natalitat
Web de l'ens convocant
Bases. Convocatòria PDF Ajut econòmic per a les famílies d'Abrera en què hagi tingut lloc el naixement o l'adopció de fills en l'any 2019 (xec nadó)

Conté text

Aprovació definitiva. Convocatòria PDF Ajut econòmic per a les famílies d'Abrera en què hagi tingut lloc el naixement o l'adopció de fills en l'any 2019 (xec nadó)

Conté text

Concessió PDF Ajut econòmic per a les famílies d'Abrera en què hagi tingut lloc el naixement o l'adopció de fills en l'any 2019 (xec nadó)