Ajuntament d'Abrera

20191007S7
2724/2019
Famílies amb fills a càrrec i natalitat
Bases. Convocatòria PDF Ajut econòmic per a les famílies d'Abrera en què hagi tingut lloc el naixement o l'adopció de fills en l'any 2019 (xec nadó)

Conté el text complet

Aprovació definitiva. Convocatòria PDF Ajut econòmic per a les famílies d'Abrera en què hagi tingut lloc el naixement o l'adopció de fills en l'any 2019 (xec nadó) Enllaç a Ajut econòmic per a les famílies d'Abrera en què hagi tingut lloc el naixement o l'adopció de fills en l'any 2019 (xec nadó)

Conté el text complet