Facebook Twitter Youtube Instagram RSS

Generalitat de Catalunya - Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC)

Obres i Projecte per dotar de cobertura TETRA a tota l'explotació de Montserrat (traça funiculars i les seves dependències, dependències del cremallera, pàrquing autobusos i pàrquings clients i de personal intern) dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya.(Ref:POS49/21)

Identificador
20210615L63
Expedient
CONTR/2021/0000000321
Finalització de presentació de sol·licituds

12/07/2021 12:00 h

Tipus de contracte
Obres
Tipus de procediment
Obert
Import
70.000,00 € IVA exclòs
84.700,00 € IVA inclòs
Matèries
Ferrocarrils. Ports. Aeroports. Obres hidràuliques, Redacció de projectes
Accés al Perfil de contractant
https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/cap.pscp?reqCode=viewDetail&idCap=203649
Accés al tràmit
https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_sobre/AppJava/views/oferta/formulari_inscripcio.xhtml?idExpedient=83509664&set-locale=ca_ES
Adjudicatari IVA exclòs % IVA inclòs Data adjudicació Data formalització Lot Licitadors
Tradia Telecom, SA 67.690,00 21 81.904,90 1
Data de publicació Descripció Més informació
Convocatòria de licitació PDF Obres i Projecte per dotar de cobertura TETRA a tota l'explotació de Montserrat (traça funiculars i les seves dependències, dependències del cremallera, pàrquing autobusos i pàrquings clients i de personal intern) dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya.(Ref:POS49/21)
Adjudicació PDF Obres i Projecte per dotar de cobertura TETRA a tota l'explotació de Montserrat (traça funiculars i les seves dependències, dependències del cremallera, pàrquing autobusos i pàrquings clients i de personal intern) dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya.(Ref:POS49/21)
Formalització PDF Obres i Projecte per dotar de cobertura TETRA a tota l'explotació de Montserrat (traça funiculars i les seves dependències, dependències del cremallera, pàrquing autobusos i pàrquings clients i de personal intern) dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya.(Ref:POS49/21)

Resolt