Facebook Twitter Youtube Instagram RSS

Generalitat de Catalunya - Centre de Telecomunicacions i Tecnologies de la Informació (CTTI)

Acord marc de qualitat en l'entrega del servei inclou els serveis d'estratègia, definició, implantació, seguiment, qualitat i millora dels processos de lliurament de servei, així com les eines de Front Office que els recolzen

Identificador
20210915L87
Expedient
CTTI-2020-251.
Finalització de presentació de sol·licituds

15/10/2021 12:00 h

Tipus de contracte
Serveis
Tipus de procediment
Obert
Import
20.656.875,00 € IVA exclòs
24.994.818,75 € IVA inclòs
Matèries
Informàtica i telecomunicacions
Accés al Perfil de contractant
https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/cap.pscp?reqCode=viewDetail&idCap=11110
Accés al tràmit
https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_sobre/AppJava/views/oferta/formulari_inscripcio.xhtml?idExpedient=87908843&set-locale=ca_ES
Adjudicatari IVA exclòs % IVA inclòs Data adjudicació Data formalització Lot Licitadors
UTE: IBM Global Services ... 21 1 5

L'import total del lot és de 20.656.875 EUR sense IVA

Data de publicació Descripció Més informació
Convocatòria de licitació PDF Acord marc de qualitat en l'entrega del servei inclou els serveis d'estratègia, definició, implantació, seguiment, qualitat i millora dels processos de lliurament de servei, així com les eines de Front Office que els recolzen
Convocatòria de licitació PDF Acord marc de qualitat en l'entrega del servei inclou els serveis d'estratègia, definició, implantació, seguiment, qualitat i millora dels processos de lliurament de servei, així com les eines de Front Office que els recolzen Enllaç a Acord marc de qualitat en l'entrega del servei inclou els serveis d'estratègia, definició, implantació, seguiment, qualitat i millora dels processos de lliurament de servei, així com les eines de Front Office que els recolzen
Formalització PDF Acord marc de qualitat en l'entrega del servei inclou els serveis d'estratègia, definició, implantació, seguiment, qualitat i millora dels processos de lliurament de servei, així com les eines de Front Office que els recolzen Enllaç a Acord marc de qualitat en l'entrega del servei inclou els serveis d'estratègia, definició, implantació, seguiment, qualitat i millora dels processos de lliurament de servei, així com les eines de Front Office que els recolzen

Resolt