Ajuntament de Tarragona - Institut Municipal de Serveis Socials

Tipus de contracte
Serveis
Tipus de procediment
Contracte basat en acord marc
Import
1.798,26 € IVA exclòs
2.175,89 € IVA inclòs
Assegurances. Bancaris i d'inversions
Accés al Perfil de contractant
Adjudicatari IVA exclòs % IVA inclòs Data adjudicació Data formalització Lot Licitadors
Zurich Instruments, AG 1.798,26 21 2.175,89 1
Adjudicació PDF Servei d'assessorament i mediació d'assegurances amb destinació a les entitats locals de Catalunya (Expedient 2018.07) i Contractació pòlissa Lot 1. Accidents, de l'Acord marc del servei de pòlisses d'assegurances amb destinació a les entitatslocals de Catalunya ACM.
Modificació
Pròrroga