Facebook Twitter Youtube Instagram RSS

Generalitat de Catalunya - Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC)

Servei de digitalització d'expedients administratius que inclou un servei d'implantació per a la posada en producció de la plataforma i un servei de suport i manteniment posterior (Ref:PO50/22)

Identificador
20220704L102
Expedient
CONTR/2022/0000000129
Finalització de presentació de sol·licituds

03/08/2022 12:00 h

Tipus de contracte
Serveis
Tipus de procediment
Obert
Import
220.000,00 € IVA exclòs
266.200,00 € IVA inclòs
Matèries
Informàtica i telecomunicacions
Accés al Perfil de contractant
https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/cap.pscp?reqCode=viewDetail&idCap=203649
Accés al tràmit
https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_sobre/AppJava/views/oferta/formulari_inscripcio.xhtml?idExpedient=104094889&set-locale=ca_ES
Adjudicatari IVA exclòs % IVA inclòs Data adjudicació Data formalització Lot Licitadors
Servicios Microinformátic... 201.000,00 21 243.210,00 1
Servicios Microinformátic... 21

Modificació d'import

Data de publicació Descripció Més informació
Convocatòria de licitació PDF Servei de digitalització d'expedients administratius que inclou un servei d'implantació per a la posada en producció de la plataforma i un servei de suport i manteniment posterior  (Ref:PO50/22)
Convocatòria de licitació PDF Servei de digitalització d'expedients administratius que inclou un servei d'implantació per a la posada en producció de la plataforma i un servei de suport i manteniment posterior  (Ref:PO50/22) Enllaç a Servei de digitalització d'expedients administratius que inclou un servei d'implantació per a la posada en producció de la plataforma i un servei de suport i manteniment posterior  (Ref:PO50/22)
Adjudicació PDF Servei de digitalització d'expedients administratius que inclou un servei d'implantació per a la posada en producció de la plataforma i un servei de suport i manteniment posterior  (Ref:PO50/22)
Formalització PDF Servei de digitalització d'expedients administratius que inclou un servei d'implantació per a la posada en producció de la plataforma i un servei de suport i manteniment posterior  (Ref:PO50/22)
Formalització PDF Servei de digitalització d'expedients administratius que inclou un servei d'implantació per a la posada en producció de la plataforma i un servei de suport i manteniment posterior  (Ref:PO50/22) Enllaç a Servei de digitalització d'expedients administratius que inclou un servei d'implantació per a la posada en producció de la plataforma i un servei de suport i manteniment posterior  (Ref:PO50/22)
Formalització de modificació PDF Servei de digitalització d'expedients administratius que inclou un servei d'implantació per a la posada en producció de la plataforma i un servei de suport i manteniment posterior  (Ref:PO50/22)
Formalització de modificació PDF Servei de digitalització d'expedients administratius que inclou un servei d'implantació per a la posada en producció de la plataforma i un servei de suport i manteniment posterior  (Ref:PO50/22)

Resolt