Facebook Twitter Youtube Instagram RSS

Generalitat de Catalunya - Departament de la Vicepresidència

Realització de la prestació del nivell 1 d'un servei centralitzat de la Generalitat de Catalunya d'atenció i resolució de dubtes i consultes lingüístiques i informatives de la llengua catalana, plantejades per la ciutadania, les empreses i organitzacions, i els i professionals de la llengua catalana, per telèfon o per bústia electrònica

Identificador
20070608L17
Expedient
2007009
Finalització de presentació de sol·licituds
Import
590.000,00 € IVA exclòs
Matèries
Atenció ciutadana i informació, Gestió i prestació de serveis
Data de publicació Descripció Més informació
Convocatòria de licitació PDF Realització de la prestació del nivell 1 d'un servei centralitzat de la Generalitat de Catalunya d'atenció i resolució de dubtes i consultes lingüístiques i informatives de la llengua catalana, plantejades per la ciutadania, les empreses i organitzacions, i els i professionals de la llengua catalana, per telèfon o per bústia electrònica Enllaç a Realització de la prestació del nivell 1 d'un servei centralitzat de la Generalitat de Catalunya d'atenció i resolució de dubtes i consultes lingüístiques i informatives de la llengua catalana, plantejades per la ciutadania, les empreses i organitzacions, i els i professionals de la llengua catalana, per telèfon o per bústia electrònica
Adjudicació PDF Realització de la prestació del nivell 1 d'un servei centralitzat de la Generalitat de Catalunya d'atenció i resolució de dubtes i consultes lingüístiques i informatives de la llengua catalana, plantejades per la ciutadania, les empreses i organitzacions, i els i professionals de la llengua catalana, per telèfon o per bústia electrònica Enllaç a Realització de la prestació del nivell 1 d'un servei centralitzat de la Generalitat de Catalunya d'atenció i resolució de dubtes i consultes lingüístiques i informatives de la llengua catalana, plantejades per la ciutadania, les empreses i organitzacions, i els i professionals de la llengua catalana, per telèfon o per bústia electrònica

Resolt