Ajuntament de Barcelona - Barcelona de Serveis Municipals, SA

20221104L85
2022RH0215AC
Finalització de presentació de sol·licituds

12/12/2022 10:00 h

Activitats mèdiques i sanitàries
Convocatòria de licitació PDF Serveis de vigilància de la salut i assistència mèdica i primers auxilis als visitants del Parc Zoològic i al personal del grup BSM (BSM, PATSA i CBSA) Enllaç a Serveis de vigilància de la salut i assistència mèdica i primers auxilis als visitants del Parc Zoològic i al personal del grup BSM (BSM, PATSA i CBSA)

Termini tancat