Ajuntament de Sant Cugat del Vallès - Patronat Municipal d'Educació

Serveis
Tipus de procediment
Negociat sense publicitat
Equipaments o activitats esportives o culturals i serveis relacionats
Accés al Perfil de contractant
Adjudicatari IVA exclòs % IVA inclòs Data adjudicació Data formalització Lot Licitadors
Ada Cusidó Garí 2.559,07 21 3.096,47

2a pròrroga

Ada Cusidó Garí 2.559,07 21 3.096,47

1a pròrroga

Formalització PDF Servei de per les actuacions artístiques "Les butxaques del mar" i "Dins del cor" dins la programació d'activitats prevista pel pla de dinamització educativa (PDE)
Adjudicació PDF Servei de per les actuacions artístiques "Les butxaques del mar" i "Dins del cor" dins la programació d'activitats prevista pel pla de dinamització educativa (PDE)
Formalització de pròrroga
1a pròrroga