Facebook Twitter Youtube Instagram RSS

Ajuntament de Sant Cugat del Vallès

Sistema dinàmic d'adquisició per al subministrament de material d'oficina per a les dependències de l'Ajuntament

Identificador
20231212L47
Expedient
114/2023 - 28409/2023
Finalització de presentació de sol·licituds

11/12/2026 12:00 h - Termini anterior: 16/01/2024

Tipus de contracte
Subministraments
Tipus de procediment
Restringit
Import
122.727,30 € IVA exclòs
148.500,03 € IVA inclòs
Divisió en 4 lots
Matèries
Material i productes d'informàtica, oficina, paper i arts gràfiques
Accés al Perfil de contractant
http://bit.ly/sCugatV_pc
Accés al tràmit
https://contractaciopublica.cat/ecofin_sobre/AppJava/views/oferta/formulari_inscripcio.xhtml?uidExpedient=e3163669-1fb2-4dea-ad21-dea35596379d
Data de publicació Descripció Més informació
Convocatòria de licitació PDF Sistema dinàmic d'adquisició per al subministrament de material d'oficina per a les dependències de l'Ajuntament
Convocatòria de licitació PDF Sistema dinàmic d'adquisició per al subministrament de material d'oficina per a les dependències de l'Ajuntament Enllaç a Sistema dinàmic d'adquisició per al subministrament de material d'oficina per a les dependències de l'Ajuntament
Ampliació de termini PDF Sistema dinàmic d'adquisició per al subministrament de material d'oficina per a les dependències de l'Ajuntament

Termini obert