Facebook Twitter Youtube Instagram RSS

Fundació Hospital Universitari Vall d'Hebron - Institut de Recerca (HUVH IR)

Subministrament de material d'oficina de la comissió central de subministraments. Basat en acord marc

Identificador
20250408L170
Expedient
CB_10 - CCS-2023-10
Finalització de presentació de sol·licituds

31/03/2025 11:00 h

Tipus de contracte
Subministraments
Tipus de procediment
Contracte basat en acord marc
Import
641,96 € IVA exclòs
776,77 € IVA inclòs
Matèries
Material i productes d'informàtica, oficina, paper i arts gràfiques
Accés al Perfil de contractant
https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/cap.pscp?reqCode=viewDetail&idCap=7704990
Accés al tràmit
https://contractaciopublica.cat/ecofin_sobre/AppJava/views/oferta/formulari_inscripcio.xhtml?uidExpedient=2102283b-7787-47e2-bfad-a14d7477836d
Adjudicatari IVA exclòs % IVA inclòs Data adjudicació Data formalització Lot Licitadors
Lyreco España, S. A. 397,46 21 776,77 2
Data de publicació Descripció Més informació
Convocatòria de licitació PDF Subministrament de material d'oficina de la comissió central de subministraments. Basat en acord marc
Correcció d'errades
Nombre d'ofertes rebudes
PDF Subministrament de material d'oficina de la comissió central de subministraments. Basat en acord marc
Adjudicació PDF Subministrament de material d'oficina de la comissió central de subministraments. Basat en acord marc
Formalització PDF Subministrament de material d'oficina de la comissió central de subministraments. Basat en acord marc

Resolt