Facebook Twitter Youtube Instagram RSS

Universitat de Barcelona (UB)

Servei de suport tècnic i funcional i manteniment correctiu, evolutiu i/o preceptiu de l'aplicació CRM UB basada en eines Salesforce. Basat en acord marc

Identificador
20250725L131
Expedient
2025/104
Finalització de presentació de sol·licituds

11/07/2025 11:50 h

Tipus de contracte
Serveis
Tipus de procediment
Contracte basat en acord marc
Import
20.160,00 € IVA exclòs
24.393,60 € IVA inclòs
Matèries
Informàtica i telecomunicacions
Accés al Perfil de contractant
https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/perfil/ub
Accés al tràmit
https://contractaciopublica.cat/ecofin_sobre/AppJava/views/oferta/formulari_inscripcio.xhtml?uidExpedient=28b6077b-e98e-435e-b650-0795698a14e8
Adjudicatari IVA exclòs % IVA inclòs Data adjudicació Data formalització Lot Licitadors
Omega CRM Consulting, SL 20.160,00 21 24.393,60 1
Data de publicació Descripció Més informació
Convocatòria de licitació PDF Servei de suport tècnic i funcional i manteniment correctiu, evolutiu i/o preceptiu de l'aplicació CRM UB basada en eines Salesforce. Basat en acord marc
Modificació
Termini
PDF Servei de suport tècnic i funcional i manteniment correctiu, evolutiu i/o preceptiu de l'aplicació CRM UB basada en eines Salesforce. Basat en acord marc
Adjudicació PDF Servei de suport tècnic i funcional i manteniment correctiu, evolutiu i/o preceptiu de l'aplicació CRM UB basada en eines Salesforce. Basat en acord marc
Formalització PDF Servei de suport tècnic i funcional i manteniment correctiu, evolutiu i/o preceptiu de l'aplicació CRM UB basada en eines Salesforce. Basat en acord marc

Resolt