Generalitat de Catalunya - Centre d'Atenció i Gestió de Trucades d'Urgència 112 Catalunya
Servei de suport tècnic i manteniment de nivell 1 per a la Plataforma de Tecnologia Crítica (PTC) Séneca amb totes les seves funcionalitats i components, sistema de veu, gravadors, etc. i suport en la gestió de projectes de l'Àrea de Tecnologia i Innovació del CAT112 i en la gestió, administració, desenvolupament i manteniment de les eines corporatives (EC)
- Identificador
- 20171109L59
- Expedient
- 112/2018/01-01
- Finalització de presentació de sol·licituds
-
24/11/2017 11:00 h
- Tipus de contracte
- Serveis
- Tipus de procediment
- Obert
- Import
-
205.000,00 € IVA exclòs
248.050,00 € IVA inclòs - Matèries
- Informàtica i telecomunicacions, Manteniment i reparació d'equips, maquinària i instal·lacions
- Accés al Perfil de contractant
- https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/cap.pscp?reqCode=viewDetail&idCap=1276260
Adjudicatari | IVA exclòs | % | IVA inclòs | Data adjudicació | Data formalització | Lot | Licitadors | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Aplicaciones Comunicacion... | 199.380,00 | 21 | 241.249,80 | 1 |