Facebook Twitter Youtube Instagram RSS

Generalitat de Catalunya - Centre de Telecomunicacions i Tecnologies de la Informació (CTTI)

Serveis de centre de control per al suport a la gestió d'incidències, de canvis i problemes; i la gestió d'esdeveniments i monitoratge (D1), derivat de l'Acord Marc per a la prestació de serveis de suport als processos de gestió de les TIC de la Generalitat de Catalunya. Prórroga

Identificador
20180621L93
Expedient
CTTI-2017-36-P1
Tipus de contracte
Serveis
Tipus de procediment
Contracte basat en acord marc
Import
988.977,60 € IVA exclòs
1.196.662,89 € IVA inclòs
Matèries
Informàtica i telecomunicacions
Accés al Perfil de contractant
https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/cap.pscp?reqCode=viewDetail&idCap=11110
Adjudicatari IVA exclòs % IVA inclòs Data adjudicació Data formalització Lot Licitadors
Capgemini España, S. L. 988.977,60 21 1.196.662,90 1

Pròrroga

Data de publicació Descripció Més informació
Adjudicació de pròrroga PDF Serveis de centre de control per al suport a la gestió d'incidències, de canvis i problemes; i la gestió d'esdeveniments i monitoratge (D1), derivat de l'Acord Marc per a la prestació de serveis de suport als processos de gestió de les TIC de la Generalitat de Catalunya. Prórroga
Formalització de pròrroga PDF Serveis de centre de control per al suport a la gestió d'incidències, de canvis i problemes; i la gestió d'esdeveniments i monitoratge (D1), derivat de l'Acord Marc per a la prestació de serveis de suport als processos de gestió de les TIC de la Generalitat de Catalunya. Prórroga
Formalització de pròrroga PDF Serveis de centre de control per al suport a la gestió d'incidències, de canvis i problemes; i la gestió d'esdeveniments i monitoratge (D1), derivat de l'Acord Marc per a la prestació de serveis de suport als processos de gestió de les TIC de la Generalitat de Catalunya. Prórroga

Resolt