Facebook Twitter Youtube Instagram RSS

Gestió d'Infraestructures, SA

Assistència tècnica per a la redacció de l'estudi d'impacte ambiental de millora general. Variant. Ronda Sud d'Igualada des de la carretera C-37 a la carretera A-2. Tram: Santa Margarida de Montbui (Sant Maure) - Jorba. Clau: IA-VB-05072.

Identificador
20050916L8
Finalització de presentació de sol·licituds
Import
39.000,00 € IVA exclòs
Matèries
Gestió i prestació de serveis
Data de publicació Descripció Més informació
Convocatòria de licitació PDF Assistència tècnica per a la redacció de l'estudi d'impacte ambiental de millora general. Variant. Ronda Sud d'Igualada des de la carretera C-37 a la carretera A-2. Tram: Santa Margarida de Montbui (Sant Maure) - Jorba. Clau: IA-VB-05072. Enllaç a Assistència tècnica per a la redacció de l'estudi d'impacte ambiental de millora general. Variant. Ronda Sud d'Igualada des de la carretera C-37 a la carretera A-2. Tram: Santa Margarida de Montbui (Sant Maure) - Jorba. Clau: IA-VB-05072.
Adjudicació PDF Assistència tècnica per a la redacció de l'estudi d'impacte ambiental de millora general. Variant. Ronda Sud d'Igualada des de la carretera C-37 a la carretera A-2. Tram: Santa Margarida de Montbui (Sant Maure) - Jorba. Clau: IA-VB-05072. Enllaç a Assistència tècnica per a la redacció de l'estudi d'impacte ambiental de millora general. Variant. Ronda Sud d'Igualada des de la carretera C-37 a la carretera A-2. Tram: Santa Margarida de Montbui (Sant Maure) - Jorba. Clau: IA-VB-05072.

Resolt