Facebook Twitter Youtube Instagram RSS

Generalitat de Catalunya - Centre de Telecomunicacions i Tecnologies de la Informació (CTTI)

Serveis d'oficina de suport a la implantació del model de relació amb el client i gestió de canvi (A11), derivat de l'Acord marc per a la prestació de serveis de suport als processos de gestió de les TIC de la Generalitat de Catalunya. Basat en acord marc

Identificador
20190627L51
Expedient
CTTI-2019-20050
Finalització de presentació de sol·licituds

20/05/2019 12:00 h

Tipus de contracte
Serveis
Tipus de procediment
Contracte basat en acord marc
Import
1.597.329,60 € IVA exclòs
1.932.768,81 € IVA inclòs
Matèries
Informàtica i telecomunicacions
Accés al Perfil de contractant
https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/cap.pscp?reqCode=viewDetail&idCap=11110
Adjudicatari IVA exclòs % IVA inclòs Data adjudicació Data formalització Lot Licitadors
Deloitte Consulting, SL 1.517.463,12 21 1.836.130,38 2

Valor total actualitzat del contracte 1.741.230 EUR

Deloitte Consulting, SL

2a Pròrroga

Data de publicació Descripció Més informació
Convocatòria de licitació PDF Serveis d'oficina de suport a la implantació del model de relació amb el client i gestió de canvi (A11), derivat de l'Acord marc per a la prestació de serveis de suport als processos de gestió de les TIC de la Generalitat de Catalunya. Basat en acord marc
Adjudicació PDF Serveis d'oficina de suport a la implantació del model de relació amb el client i gestió de canvi (A11), derivat de l'Acord marc per a la prestació de serveis de suport als processos de gestió de les TIC de la Generalitat de Catalunya. Basat en acord marc
Formalització PDF Serveis d'oficina de suport a la implantació del model de relació amb el client i gestió de canvi (A11), derivat de l'Acord marc per a la prestació de serveis de suport als processos de gestió de les TIC de la Generalitat de Catalunya. Basat en acord marc
Formalització PDF Serveis d'oficina de suport a la implantació del model de relació amb el client i gestió de canvi (A11), derivat de l'Acord marc per a la prestació de serveis de suport als processos de gestió de les TIC de la Generalitat de Catalunya. Basat en acord marc
Formalització de modificació PDF Serveis d'oficina de suport a la implantació del model de relació amb el client i gestió de canvi (A11), derivat de l'Acord marc per a la prestació de serveis de suport als processos de gestió de les TIC de la Generalitat de Catalunya. Basat en acord marc Enllaç a Serveis d'oficina de suport a la implantació del model de relació amb el client i gestió de canvi (A11), derivat de l'Acord marc per a la prestació de serveis de suport als processos de gestió de les TIC de la Generalitat de Catalunya. Basat en acord marc
Formalització de pròrroga
2a Pròrroga
PDF Serveis d'oficina de suport a la implantació del model de relació amb el client i gestió de canvi (A11), derivat de l'Acord marc per a la prestació de serveis de suport als processos de gestió de les TIC de la Generalitat de Catalunya. Basat en acord marc

Resolt