Ajuntament de Tarragona

3.067.768,60 € IVA exclòs
3.712.000,00 € IVA inclòs
Neteja. Higienització. Desinfecció. Desinsectació
Convocatòria de licitació PDF Servei de neteja de les escoles públiques d'Educació Infantil i Primària, de les llars d'infants municipals i dels altres centres docents de titularitat municipal i la seu de l'Institut Municipal d'Educació (IMET) Enllaç a Servei de neteja de les escoles públiques d'Educació Infantil i Primària, de les llars d'infants municipals i dels altres centres docents de titularitat municipal i la seu de l'Institut Municipal d'Educació (IMET)