Departament d'Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural

Autonòmic català, Administració local
Consum (consumidors i usuaris), Política territorial. Obres públiques. Urbanisme. Foment, Sistema econòmic i financer
Resolució ACC/896/2024, de 19 de març, per la qual es fa públic l'Acord del Consell d'Administració de l'Agència Catalana de l'Aigua pel qual s'amplia la dotació pressupostària de la línia de subvencions adreçades als ens locals per a la realització d'actuacions per a la millora i renovació de les xarxes de subministrament d'aigua en baixa i per a la millora de la digitalització dels sistemes de gestió de l'aigua urbana dels municipis de Catalunya i pel qual es fa pública l'ampliació i modificació pressupostària de la convocatòria, feta pública per Resolució ACC/2464/2023, de 4 de juliol (DOGC núm. 8952, de 6.7.2023) (ref. BDNS 706738) PDF Resolució ACC/896/2024, de 19 de març, per la qual es fa públic l'Acord del Consell d'Administració de l'Agència Catalana de l'Aigua pel qual s'amplia la dotació pressupostària de la línia de subvencions adreçades als ens locals per a la realització d'actuacions per a la millora i renovació de les xarxes de subministrament d'aigua en baixa i per a la millora de la digitalització dels sistemes de gestió de l'aigua urbana dels municipis de Catalunya i pel qual es fa pública l'ampliació i modificació pressupostària de la convocatòria, feta pública per Resolució ACC/2464/2023, de 4 de juliol (DOGC núm. 8952, de 6.7.2023) (ref. BDNS 706738) Enllaç a Resolució ACC/896/2024, de 19 de març, per la qual es fa públic l'Acord del Consell d'Administració de l'Agència Catalana de l'Aigua pel qual s'amplia la dotació pressupostària de la línia de subvencions adreçades als ens locals per a la realització d'actuacions per a la millora i renovació de les xarxes de subministrament d'aigua en baixa i per a la millora de la digitalització dels sistemes de gestió de l'aigua urbana dels municipis de Catalunya i pel qual es fa pública l'ampliació i modificació pressupostària de la convocatòria, feta pública per Resolució ACC/2464/2023, de 4 de juliol (DOGC núm. 8952, de 6.7.2023) (ref. BDNS 706738)