Departament de Territori

Acord
Autonòmic català
Política territorial. Obres públiques. Urbanisme. Foment
Acord GOV/155/2024, de 18 de juny, pel qual es declara l'ocupació urgent dels béns i els drets afectats d'expropiació del "Projecte per a l'execució de la connexió del municipi de Castellví de la Marca a la xarxa de l'Ens d'Abastament d'Aigua Ter-Llobregat. Id. Pla 1.8.21" PDF Acord GOV/155/2024, de 18 de juny, pel qual es declara l'ocupació urgent dels béns i els drets afectats d'expropiació del "Projecte per a l'execució de la connexió del municipi de Castellví de la Marca a la xarxa de l'Ens d'Abastament d'Aigua Ter-Llobregat. Id. Pla 1.8.21" Enllaç a Acord GOV/155/2024, de 18 de juny, pel qual es declara l'ocupació urgent dels béns i els drets afectats d'expropiació del "Projecte per a l'execució de la connexió del municipi de Castellví de la Marca a la xarxa de l'Ens d'Abastament d'Aigua Ter-Llobregat. Id. Pla 1.8.21"