Departament d'Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural

Autonòmic català, Administració local
Medi ambient, Política territorial. Obres públiques. Urbanisme. Foment, Sistema econòmic i financer
Resolució ACC/2481/2024, de 2 de juliol, de convocatòria d'ajuts per a la utilització d'àrid reciclat dels residus de la construcció amb marcatge CE en obres promogudes pels ens locals i les empreses públiques municipals de Catalunya (ref. BDNS 772781) PDF Resolució ACC/2481/2024, de 2 de juliol, de convocatòria d'ajuts per a la utilització d'àrid reciclat dels residus de la construcció amb marcatge CE en obres promogudes pels ens locals i les empreses públiques municipals de Catalunya (ref. BDNS 772781) Enllaç a Resolució ACC/2481/2024, de 2 de juliol, de convocatòria d'ajuts per a la utilització d'àrid reciclat dels residus de la construcció amb marcatge CE en obres promogudes pels ens locals i les empreses públiques municipals de Catalunya (ref. BDNS 772781)