Departament de Territori i Sostenibilitat

Autonòmic català
Medi ambient, Política territorial. Obres públiques. Urbanisme. Foment, Ramaderia i animals
Resolució TES/698/2020, de 6 de març, per la qual es fa públic l'Acord d'informe d'impacte ambiental del Projecte d'instal·lació d'una activitat ramadera destinada a engreix de bestiar porcí al terme municipal de Montmajor (exp. ConsB16010) PDF Resolució TES/698/2020, de 6 de març, per la qual es fa públic l'Acord d'informe d'impacte ambiental del Projecte d'instal·lació d'una activitat ramadera destinada a engreix de bestiar porcí al terme municipal de Montmajor (exp. ConsB16010) Enllaç a Resolució TES/698/2020, de 6 de març, per la qual es fa públic l'Acord d'informe d'impacte ambiental del Projecte d'instal·lació d'una activitat ramadera destinada a engreix de bestiar porcí al terme municipal de Montmajor (exp. ConsB16010)