Ajuntament de Valls

20210714O6
Finalització de presentació de sol·licituds
Data de la prova
Sistema de selecció
Concurs oposició o valoració de mèrits i prova
Tipus de personal
Alta direcció
Grup de titulació o assimilat
A1 - Grau universitari (correspondència amb llicenciatures)
Titulació requerida
Titulació d'arquitecte/a
Altres requisits
Nivell C1 de català
Administració especial sense especificar, Arquitectura
Web de l'ens convocant
Bases específiques. Convocatòria PDF 1 plaça de Gerent de la Societat Mercantil Municipal Promocions Econòmiques Valls, SA, (Oficina Local d'Habitatge)
Llista d'admesos i exclosos PDF 1 plaça de Gerent de la Societat Mercantil Municipal Promocions Econòmiques Valls, SA, (Oficina Local d'Habitatge)
Llista d'admesos i exclosos. Tribunal. Data de la prova PDF 1 plaça de Gerent de la Societat Mercantil Municipal Promocions Econòmiques Valls, SA, (Oficina Local d'Habitatge)
Resolució de la convocatòria PDF 1 plaça de Gerent de la Societat Mercantil Municipal Promocions Econòmiques Valls, SA, (Oficina Local d'Habitatge)
Modificació
Resolució de la convocatòria