Ajuntament de Gavà

2021/00017782S
Data de la prova
Sistema de selecció
Concurs oposició o valoració de mèrits i prova
Tipus de personal
Laboral temporal
Grup de titulació o assimilat
C2 - ESO, graduat escolar, FP 1r grau, cicles formatius grau mitjà
Titulació requerida
Graduat en Educació Secundària Obligatòria o equivalent
Altres requisits
Nivell C1 de català
Administració general, Atenció ciutadana / informació
Web de l'ens convocant
Bases específiques. Convocatòria PDF Borsa de treball de places de Personal auxiliar de l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC) Enllaç a Borsa de treball de places de Personal auxiliar de l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC)
Llista d'admesos i exclosos. Tribunal. Data de la prova PDF Borsa de treball de places de Personal auxiliar de l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC)
Tribunal PDF Borsa de treball de places de Personal auxiliar de l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC)
Resolució de la convocatòria PDF Borsa de treball de places de Personal auxiliar de l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC)