Ajuntament de Santa Perpètua de Mogoda

3 places de Titulat ESO o equivalent (àmbit funcional: comunicació)

20211228O89
2022/10606B
Finalització de presentació de sol·licituds
Concurs o valoració de mèrits
Laboral
Grup de titulació o assimilat
C2 - ESO, graduat escolar, FP 1r grau, cicles formatius grau mitjà
ESO o equivalent
Nivell C1 de català
Administració especial sense especificar, Comunicació

Estabilització de l'ocupació temporal. Places: 3185, 3186 i 3187

Accés al tràmit
Oferta pública PDF 3 places de Titulat ESO o equivalent (àmbit funcional: comunicació) Enllaç a 3 places de Titulat ESO o equivalent (àmbit funcional: comunicació)
Establiment de la modalitat d'accés i modificació de codis de plaça
Establiment de la modalitat d'accés i modificació de codis de plaça
Bases generals PDF 3 places de Titulat ESO o equivalent (àmbit funcional: comunicació) Enllaç a 3 places de Titulat ESO o equivalent (àmbit funcional: comunicació)
Bases generals
PDF 3 places de Titulat ESO o equivalent (àmbit funcional: comunicació)
Bases generals
Bases específiques. Convocatòria PDF 3 places de Titulat ESO o equivalent (àmbit funcional: comunicació) Enllaç a 3 places de Titulat ESO o equivalent (àmbit funcional: comunicació)

Termini tancat