Generalitat de Catalunya - Servei Català de la Salut (CatSalut)
1 plaça de Tècnic en CRM (Customer Relationship Management) de la Gerència d'Innovació Relacional de l'Àrea de Ciutadania, Innovació i Usuari
- Identificador
- 20250702O155
- Expedient
- SCS 019/25
- Finalització de presentació de sol·licituds
- Sistema de selecció
- Concurs o valoració de mèrits
- Tipus de personal
- Laboral temporal
- Grup de titulació o assimilat
- A1 - Grau universitari (correspondència amb llicenciatures)
- Titulació requerida
- Llicenciatura, grau o equivalent
- Altres requisits
- Nivell C1 de català
- Matèries
- Administració especial sense especificar
- Observacions
-
Segons els requisits de participació, té prioritat el personal funcionari i/o laboral fix de la Generalitat de Catalunya i, excepcionalment, qualsevol persona que tingui la titulació requerida
- Web de l'ens convocant
- https://catsalut.gencat.cat/ca/coneix-catsalut/presentacio/organitzacio/recursos-humans/ofertes-treball/
- Accés al tràmit
- borsatreball@catsalut.cat