Ajuntament de Valls - Institut Municipal de Desenvolupament Local - Vallsgenera

Borsa de treball de places d'Agent d'Ocupació i Desenvolupament Local (AODL)

20191125O14
06/2019

06/12/2019 - Data orientativa; si teniu algun dubte, consulteu l'ens convocant

Data de la prova
Sistema de selecció
Concurs oposició o valoració de mèrits i prova
Tipus de personal
Laboral temporal
Grup de titulació o assimilat
A2 - Grau universitari (correspondència amb diplomatures)
Titulació requerida
Diplomat universitari o haver superat el primer cicle o 180 crèdits d'una llicenciatura o grau (A2) o en condicions d'obtenir-la en la data de finalització del termini d'admissió de sol·licituds
Altres requisits
Nivell C de català / Permís de conduir B / Estar inscrit com a persona demandant d'ocupació
Desenvolupament local. Part. ciutadana, Ocupació / Riscos laborals
Observacions

Les sol·licituds i documentació requerida s'han de presentar al Registre General de l'IMDL Vallsgenera (Ctra. del Pla, 37 A de Valls), en hores d'oficina, abans del 9 de desembre de 2019.

Web de l'ens convocant
Bases específiques. Convocatòria. Temari PDF Borsa de treball de places d'Agent d'Ocupació i Desenvolupament Local (AODL)
Convocatòria PDF Borsa de treball de places d'Agent d'Ocupació i Desenvolupament Local (AODL)
Llista d'admesos i exclosos. Tribunal. Data de la prova PDF Borsa de treball de places d'Agent d'Ocupació i Desenvolupament Local (AODL) Enllaç a Borsa de treball de places d'Agent d'Ocupació i Desenvolupament Local (AODL)