Generalitat de Catalunya - Departament d'Empresa i Coneixement

Subvencions per a ajuntaments i associacions empresarials de caràcter territorial per impulsar i crear les àrees de promoció econòmica urbana (APEU) als polígons d'activitat econòmica (PAE)

20210311S5
Inici de presentació de sol·licituds
Finalització de presentació de sol·licituds

15/10/2021 - O fins esgotar la dotació pressupostària

Qui ho pot sol·licitar
Administració local, Entitats sense ànim de lucre (associacions, fundacions, ONG, etc.)
Promoció econòmica del municipi

Conté text